Samozřejmostí jsou komplexní servisní služby pro zajištění maximálně efektivního provozu a optimálního využití dodaného software.
Technický support poskytuje standardně tyto služby:
Instalace software
Prvotní instalace software a jeho implementace do prostředí uživatele.
Instalace software na nová pracoviště klienta.
Zaškolení administrátora sítě.
Nové verze software
Sledování termínů uvolnění nových verzí software.
Testování nových verzí v laboratorních podmínkách i v ostrém provozu.
Testování nových verzí v lokalizovaných verzích operačních systémů.
Na základě úspěšně provedených testů doporučení k provedení vlastního upgrade.
Instalace nových verzí.
Zaškolení a seznámení administrátora s novými funkcionalitami software.
Nastavení software
Ve spolupráci s administrátorem sítě nadefinování bezpečnostních politik a nastavení optimální konfigurace bezpečnostního software.
U zálohovacího software nadefinování zálohovacích jobů dle připraveného projektu.
Technická podpora při další správě produktů administrátorem sítě.
Služba Hot-line
Smluvní technická podpora (8/5 nebo 24/7 ) pro řešení závažných havárií v provozu dodaných produktů.
V případě výskytu problémů bránících provozu software u zákazníka provede technik SOLEDPRO s.r.o. na místě servisní zákrok vedoucí k jejich odstranění.
Podpora při haváriích aplikačního a databázového prostředí.
Výjezdy do lokality klienta nejsou zpoplatněny, vše je zahrnuto do jediného poplatku za plnění smlouvy.
Pravidelné kontroly funkčnosti a účinnosti software
Technici SOLEDPRO s.r.o. provádějí preventivní kontroly provozu software. Kontroly probíhají zpravidla vzdáleným přístupem. Podmínkou je zpřístupnění administrátorské konzole přes zabezpečené (šifrované) spojení.
Četnost preventivních kontrol je závislá na prostředí uživatele a jeho vzájemné dohodě s poskytovatelem služeb.
U antimalwarového software je pravidelně prováděn dohled nad procesem aktualizací a testována účinnost poskytované ochrany.
U zálohovacího software jsou pravidelně prováděny analýzy provozních logů.
V případě preventivní kontroly přímo v lokalitě uživatele, tedy zejména po haváriích, po odstranění problémů, při instalaci nových verzí či na žádost klienta, jsou prováděny tyto úkony:
Instalace nové verze software, migrace stávající verze na jiný server apod.
Kontrola funkčnosti a nastavení, event. úprava nastavení software.Testování účinnosti poskytované ochrany u bezpečnostního software.
Testování kompletnosti prováděných záloh u zálohovacích jobů.
Kontrola bezpečnostních opatření v rámci podnikových sítí.
Návrhy dodatečného zabezpečení dat a sítí nebo úprav stávajícího (systémového i produktového, podle sítě zákazníka).
Konzultace s administrátorem sítě na místě, dle vybraných témat či dotazů uživatelů apod.
Upozorňuje zákazníka v dostatečném časovém předstihu o blížícím se termínu konce platnosti jeho licencí, u bezpečnostního software též o konci platnosti předplatného k jeho licencím.
Zpracovává klientovi kalkulaci nákladů na prodloužení platnosti licencí či předplatného.
Zařizuje prodloužení jejich platnosti.
Školení
Na požádání zákazníka provádíme školení zaměřené na oblast komplexní bezpečnosti provozu IT a zabezpečení dat a sítí. Max. 1 x ročně.