Support

SOLEDPRO UVÁDÍ NA TRH V ČR REÁLNOU IT BEZPEČNOST

Samozřejmostí jsou komplexní servisní služby pro zajištění maximálně efektivního provozu a optimálního využití dodaného software.

Technický support poskytuje standardně tyto služby:

Instalace software

  • Prvotní instalace software a jeho implementace do prostředí uživatele.
  • Instalace software na nová pracoviště klienta.
  • Zaškolení administrátora sítě.

Nové verze software

  • Sledování termínů uvolnění nových verzí software.
  • Testování nových verzí v laboratorních podmínkách i v ostrém provozu.
  • Testování nových verzí v lokalizovaných verzích operačních systémů.
  • Na základě úspěšně provedených testů doporučení k provedení vlastního upgrade.
  • Instalace nových verzí.
  • Zaškolení a seznámení administrátora s novými funkcionalitami software.

Nastavení software

  • Ve spolupráci s administrátorem sítě nadefinování bezpečnostních politik a nastavení optimální konfigurace bezpečnostního software.
  • U zálohovacího software nadefinování zálohovacích jobů dle připraveného projektu.
  • Technická podpora při další správě produktů administrátorem sítě.

Služba Hot-line

  • Smluvní technická podpora (8/5 nebo 24/7 ) pro řešení závažných havárií v provozu dodaných produktů.
  • V případě výskytu problémů bránících provozu software u zákazníka provede technik SOLEDPRO s.r.o. na místě servisní zákrok vedoucí k jejich odstranění.
  • Podpora při haváriích aplikačního a databázového prostředí.
  • Výjezdy do lokality klienta nejsou zpoplatněny, vše je zahrnuto do jediného poplatku za plnění smlouvy.

Pravidelné kontroly funkčnosti a účinnosti software 

  • Technici SOLEDPRO s.r.o. provádějí preventivní kontroly provozu software. Kontroly probíhají zpravidla vzdáleným přístupem. Podmínkou je zpřístupnění administrátorské konzole přes zabezpečené (šifrované) spojení.
  • Četnost preventivních kontrol je závislá na prostředí uživatele a jeho vzájemné dohodě s poskytovatelem služeb.
  • U antimalwarového software je pravidelně prováděn dohled nad procesem aktualizací a testována účinnost poskytované ochrany.
  • U zálohovacího software jsou pravidelně prováděny analýzy provozních logů.
  • V případě preventivní kontroly přímo v lokalitě uživatele, tedy zejména po haváriích, po odstranění problémů, při instalaci nových verzí či na žádost klienta, jsou prováděny tyto úkony:
    • Instalace nové verze software, migrace stávající verze na jiný server apod.
    • Kontrola funkčnosti a nastavení, event. úprava nastavení software.Testování účinnosti poskytované ochrany u bezpečnostního software.
    • Testování kompletnosti prováděných záloh u zálohovacích jobů.
    • Kontrola bezpečnostních opatření v rámci podnikových sítí.
    • Návrhy dodatečného zabezpečení dat a sítí nebo úprav stávajícího (systémového i produktového, podle sítě zákazníka).
    • Konzultace s administrátorem sítě na místě, dle vybraných témat či dotazů uživatelů apod.

Sledování platnosti licencí, event. nutného předplatného 

  • Upozorňuje zákazníka v dostatečném časovém předstihu o blížícím se termínu konce platnosti jeho licencí, u bezpečnostního software též o konci platnosti předplatného k jeho licencím.
  • Zpracovává klientovi kalkulaci nákladů na prodloužení platnosti licencí či předplatného.
  • Zařizuje prodloužení jejich platnosti.

Školení

  • Na požádání zákazníka provádíme  školení zaměřené na oblast komplexní bezpečnosti provozu IT a zabezpečení dat a sítí. Max. 1 x ročně.
cs_CZCzech