M365 Manager Plus je pokročilý nástroj sloužící k správě, monitorování, auditování, reportování a tvorbě výstrah týkajících se kritického jednání pro Microsoft 365.
Přátelské rozhraní usnadňuje správu Exchange Online, Azure Active Directory, Skype pro firmy, Microsoft Teams a jiných služeb Microsoft 365 z jedné konzole. M365 Manager Plus poksytuje mnoho zabudovaných reportů zajišťujících kompletní vhled do prostředí Microsoft 365. Nástroj pomáhá během provádění komplikovaných úkolů, jako například skupinovou správu uživatelů a schránek nebo delegaci oprávnění. M365 Manager Plus umožňuje monitorovat stav Office, a navíc zasílá upozornění v reálném čase. O365 Manager Plus zjednodušuje kontrolu dodržování předpisů prostřednictvím vestavěných reportů a nabízí také pokročilé audity prostředí.
VÝHODY
- možnost identifikace neaktivních uživatelů, licencí a hesel, která brzy vyprší
- možnost ověření dodržování předpisů pomocí velkého množství vestavěných reportů
- audit Microsoft 365 – kontrola oprávnění poštovních schránek a změny vlastností pro udržení prostředí pod kontrolou
- odesílání výstrah v reálném čase umožňujících okamžité lokalizování zdroje problému
- správa Microsoft 365 z úrovně jedné konzole
- informování o problémech před výskytem poruchy
FUNKCE
Dashboardy umožňující náhled do nejdůležitějších událostí
V hlavním menu systému jsou zobrazeny nejdůležitější události zaznamenané v poslední době. Informace prezentované grafickou formou usnadňují dohlížení na celé prostředí a umožňují jednodušší a efektivnější monitorování akcí. Funkce zajišťuje náhled všech aspektů instancí Microsoft 365.
Možnost reportování a tvorby cyklických reportů
Systém disponuje funkcí reportování a provádění akcí na vygenerovaných výsledcích. Program umožňuje také generování harmonogramu tvorby reportů a jejich zasílání vybranou cestou, ve zvoleném formátu. Po dokončení reportu může systém informovat správce pomocí e-mailu.
Komplexní správa instancí Microsoft 365
M365 Manager Plus disponuje mnoha funkcemi k správě uživatelů v Exchange Online, AzureAD a Microsoft Teams, jako jsou: tvorba, úprava, odstraňování, přenášení, reset hesla, blokování a odblokování uživatelů. Systém také umožňuje správu nastavení MFA a licencí.
Propracovaný audit instancí Microsoft 365
Systém disponuje možností auditu spravovaných instancí společně s grafickým představením výsledků. Vygenerované údaje lze následně exportovat do různých formátů, jako jsou CSV, PDF, XLS a HTML. M365 Manager Plus také disponuje funkcí tvorby harmonogramů cyklické realizace reportů a jejich zasílání vybranou cestou.
Definování spuštění poplachu v reálném čase
O365 Manager Plus posiada możliwość konfiguracji powiadamiania administratorów. Do każdego odnotowanego przez system zdarzenia można odpowiednio zdefiniować treść wiadomości jaką otrzyma admin.
W razie dużej ilości powiadomień, system umożliwia stworzenie odstępu czasu, w ciągu którego może zostać przesłana tylko jedna wiadomość/powiadomienie.
Delegování oprávnění na vybrané techniky
Tato funkce spočívá v přidělení části administrátorských oprávnění technikům. Mezi tyto úkoly patří např. správa uživatelů nebo přístup k reportům instancí. Díky granulárnosti jsou příslušná oprávnění přidělována vybraným osobám.
Automatizace úkolů
Umožňuje automatizaci monotónních úkolů a konfiguraci po sobě následujících akcí, což šetří čas správců. Automatizace umožňují cyklické provádění činností, jako je reset hesla na základě nakonfigurovaného reportu, následně zablokování uživatele nebo jeho odstranění v případě dlouhodobé neaktivity.